szczególną ochroną
Klienci to aktywa Twojej firmy, które powinieneś chronić. Nie chodzi tylko o dane, które są zapisywane w systemie informatycznym, ale o pewną wiedzę biznesową dzięki, której Twoja firma istnieje, może planować i podejmować słuszne decyzję. Może Ci w tym pomóc system CRM, który można użytkować również w modelu SaaS.
CRM (z ang. Customer Relationship Management) - system do zarządzania relacjami z Klientami. Bez niego Twoja firma nie przetrwa. Ten system może zgromadzić całą wiedzę o Twoich Klientach. Możesz dowiedzieć się o tym:
Przykładem takiego rozwiązania jest system oferowany przez firmę Salesforce.com. Salesforce.com jest światowym liderem na rynku oprogramowania dostarczanego w modelu Software-as-a-Service. W tym modelu Klient nie kupuje ani licencji, ani serwerów. Ponosi jedynie miesięczny koszt (abonament) użytkowania oprogramowania, z którego użytkownik korzysta poprzez Internet.
Bogata funkcjonalność tego rozwiązania, jego łatwość obsługi, możliwość dostosowania do specyficznych branżowych wymagań Klienta, przy zdecydowanie krótszym czasie i mniejszym ryzyku wdrożenia, to tylko niektóre z powodów, dla których taka propozycja może być bardzo interesująca.